2011. febr. 13.

I love you Budapest: A Hobo Blues Band búcsúja

33 termékeny és sokszínű év után a hazai blues és alternatív zenei élet egyik meghatározó tagja, a Hobo Blues Band búcsút intett.

A HBB-től most egy Hobo dallal köszönünk el: I love you Budapest!

Az "I Love You Budapest" Hobo, Földes László ötödik nagylemeze, amely 1993-ban jelent meg, rajta az azonos című I love you Budapest négy "változatával".

Klipet nem találtam hozzá, de keresek még!

I love you Budapest I

A tündér a Mata Harit énekli
Míg a Bérkocsis utcában sétál,
A stricik a presszóban snóbliznak,
A zsaruk elfordulnak némán,
Kezdődik az Álmok Találkozója.
Kísérje el ezen a sétán!

Bezár a Gong, a Grafitti mozi,
Ma nem lesz Rocky Horror Picture Show,
Jön tíz Madonna és húsz Hófehérke,
Száz spicli, húsz Bruce Lee, húsz Télapó,
Woody Allen ellen Allen Ginsberg,
István a király és a fél Gestapó.

A falon csillag és kereszt,
I love you, Budapest.

Szent Johanna mellett két medikus
Csodálkozik, mit keresek erre,
Viszi őket egy ökomenikus,
Jótékony, utolsó menetre,
Vikidál felkéri Friderikuszt
Egy heavy metal filmfőszerepre.



I love you Budapest II

Othello vagyok, a féltékeny vadállat.
Látom, nekem itt nincs szerepem,
Észre sem vesznek álruha nélkül.
Maszkot cseréljek, vagy a fejem?
Szomorú vagyok, hogy nem talállak,
Mert a műsor nem akármilyen.

A falon csillag és kereszt.
I love you Budapest.
A falon csillag és kereszt.
I love you Budapest.

I love you Budapest III

A sarkon sír egy vén akácos út.
Rajta nem megy végig senki már.
Egy Latinovitsra jut száz Nagyferó.
Felére börtön vagy BAZ megye vár.
Nézd csak: itt a piros, hol a piros.
Két Lenin mellett két Hitler áll.

A falon csillag és kereszt.
Óh, I love you...
Óh, I love you...
Óh, I love you Budapest!

I love you Budapest IV

Árvalányhajra vár Jimi Hendrix,
Lecserélném, mondja, a parókámat.
Ádám és Éva szurkálja egymást.
Gorcsev Iván nem megy pufajkásnak.
Századik levelét írja a Bohóc,
Amit sosem küld el a fiának.

Othello vagyok egy rossz darabból,
Mintha ezt is láttam volna egyszer,
Régi a díszlet, az új jelmez olcsó,
Közönség nincs, csak sztár, mint a tenger.
Szomorú vagyok, hogy nem talállak,
Mert elkelne itt egy hús-vér ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése